Dnes bychom se rádi zaměřili na jedno konkrétní téma, kterým jsou uživatelské recenze. Žijeme v moderní době. Bohužel ubývá přímé komunikace mezi lidmi a o to více roste ta virtuální zejména na sociálních sítích. Víceméně je to o tom, že na některých médiích je možné napsat cokoli, aniž by z toho hrozil nějaký postih, pokud se zjistí, že to není pravda.
A zde přistupujeme k tomu hlavnímu, co vám chceme sdělit. Pokud na internetu objevíte uživatelskou recenzi, pak si ji vždy pečlivě přečtěte, zjistěte si, kdo ji napsal, jestli je to pro vás známá, nebo alespoň důvěryhodná osoba.
Často se totiž stává, že pozitivní recenze si píšou firmy samy a naopak konkurence si dává práci s tím, aby sehnala „brigádníky“ na negativní recenze.
Důležitá je reakce firem
Rozumný člověk ví, že při práci se nemusí někdy vše podařit tak, jak jste si představovali. To může přinést třeba i negativní hodnocení a není to určitě špatně – pro správně vedenou firmu je to zpětná vazba, jestli něco neudělat lépe. A ve chvíli, kdy takováto recenze přijde, je důležité, zda na ní zareaguje a dokáže i pro další uživatele vysvětlit, proč k danému problému přišlo a jaké bylo řešení.
Takže negativní recenze třeba i u nás stěhováků nemusí nutně znamenat, že si firmu neobjednáte. Ale je třeba vše pečlivě číst a to včetně reakcí firem. Dle toho se dá poznat opravdu důvěryhodná firma.
Přejeme vám krásné léto a hodně štěstí při výběru stěhovací firmy.
Vaši kluci ze Stěhování bez dřiny